Min prins

Nu är min lille prins äntligen hemma,
nu är allt som vanligt igen!
Ibland så är det skönt att vara ensam hemma, men i med jag har jobbat tre dagar på raken och inte träffat honom mer än någon enstaka timme på kvällen när jag kommer hem så saknar jag honom något fruktansvärt mycket.
Så nu sitter han i soffan och tittar lite på Dora och jag sitter vid datorn en snabbis,
har vikt all tvätt och städat badrummet ska snart ge mig på att putsa fönster för dem ser förjäkliga ut rent ut sagt!
Tänkte även passa på att städa Kevins rum dvs. plocka upp alla leksaker och ställa allt i ordning efter helgens bravader, det har varit mycket lek och bus för han & hans pappas del.
Middagen idag får faktiskt D ta och fixa för den där fantasin ligger på noll (igen)
nej men faktiskt så orkar man inte tänka på mat överhuvudtaget, speciellt inte jag med tanke på att jag nästan aldrig är hungrig längre. Det är mest på morgonen som jag känner att jag måste äta,
men annars så ingenting. Tycker denna graviditeten är lite skum! haha
Ska även försöka ta veckans magbild själv också, är i v.29 idag så med andra ord är det 11 +/- 2 veckor kvar,
tiden rusar verklige iväg och det är helt sinnessjukt!
Hoppas även att barnens kläder kommer imorgon eller på Torsdag,
hoppas även att ni har en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0