Min "lediga" dag

Ja idag så är jag ledig och även imorgon,
men att ta det lugnt existerar inte oavsett om man jobbar eller är ledig.
Som alltid så finns här en massa att göra!
Har vikt all tvätt och lagt in det och imorgon ska jag tvätta (igen)
sen ska jag även hinna plocka undan här hemma innan jag ska hämta Kevin på dagis.
Men tanken att ALLTID behöva städa, tvätta eller laga mat får mig att vilja spy!
Där är mer eller mindre det enda jag gör så fort jag är ledig, men även när jag kommer hem från jobbet.
Så idag får faktiskt D fixa maten och jag hoppas innerst inne att det blir pizza eller något för det hade verkligen varit gott just nu.

Har som sagt jobbat hela helgen och inte förrän igår märkte jag av hur trött jag var,
somnade strax innan åtta igår kväll var vaken fem minuter och sen deckade jag igen och sov fram till tjugo i sju imorse när Kevin väckte mig.
Då är man trött, eller? haha
Imorgon kväll så ska vi iväg och handla lite inför i helgen,
ska ha "kalas" eller vad man ska kalla det eftersom jag fyller år på Söndag så ska mor & dem eventuellt komma upp på Lördag och sen på Söndag kommer antagligen svärmor och dem.
Vi firar det inte så som man gjorde när man var yngre, men lite kaffe, kaka & tårta blir det trotsallt!
Nej får fortsätta här hemma, ska hämta prinsen 14 idag.
Vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0