Mammas älskling

Nu är min älskling äntligen hemma från dagis,
gud vad jag har saknat honom!
Han har haft en jätte bra dag, dem hade varit ute på den stora gården och lekt idag vilket han älskade berättade fröknarna, väldigt mån om dem minsta barnen han sprang efter dem och hjälpte dem med allt och såg till så dem inte ramlade. Vadå kommer bli världens bästa storebror??
<3
Verkar som om han fortfarande är trött så ska snart lägga mig brevid honom i soffan och bara ta det allmänt lugnt innan D kommer hem från jobbet, sen ska vi ev. träffa familjen Nilsson/Johansson vilket var evigheter sen sist!
Ni har varit fruktansvärt saknande kan jag meddela.. ;)

Skulle som sagt plocka undan här hemma och så,
men istället la jag mig på soffan och zappade lite mellan alla kanaler.
Sen var det bara att klä på sig och traska till dagis,
mitt i skrivande stund ringer D och berättar att han var på väg hem! :)
Är ytterst sällan som han är hemma tidigare men just idag när vi saknar honom extra mycket så är han på väg hem, vet en som kommer bli överlycklig när han kommer hem i alla fall.

Det började vräka ner med snö här innan, då känner man en större längtan efter vår och sommar,
men efter en liten stund började det regna i mängder??!
Så istället för snö så får vi en massa slask *suck!*
Hade tänkt gå och åka pulka imorgon när Kevin ändå är ledig, men vi får hitta på något annat istället.
Tror inte den backen är så himla bra nu när det regnar ovanpå allt och sen att det fryser,
får försöka klura ut något.
Hoppas att ni har haft en bra dag hittills, vi hörs säkert senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0