Lugn kväll

Kvällen har bestått av en massa mys på hög nivå!
Ätit lite chips och kollat på mäster katten i stövlar vilket verkligen uppskattades av vår lille prins. <3
Håller på att lägga honom nu och sen blir det faktiskt sängen för min del i med jag ska upp tidigt både imorgon, söndag och måndag vill inte vara trött på praktiken men risken är inte så stor med tanke på att det händer något alltid.
Sen imorgon när jag har slutat så är det bara hem och sen iväg igen, vi är bort bjudna till D's mormor & morfar på middag, men blir det inte att vi stannar där jätte länge med tanke på att Kevin ska sova och sen att jag ska upp och jobba på Söndag.
Som nu är det ett under att han fortfarande är vaken med tanke på han var jätte trött när jag redan hämtade honom på dagis, men i med vi har kollat på film och myst så får man vara uppe lite längre på Fredagar men även Lördagar. Vad har ni gjort ikväll?
Vi hörs imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0