Ledig

Vill först och främst gratuela min lillasyster Sandra som klarade sitt körkort idag,
är världens stoltaste stora syster!
<3

Vi mår bara bra, idag så är jag ledig likaså imorgon också.
Lämnade plutt på dagis vid nio och har hållt på att tvätta sen åtta imorse så om en timme är det klart,
ska sätta mig ner sen och plugga lite sjukvård efter det tänkte jag innan prinsen ska hämtas vid 15.
Jobbade kväll igår men fick sluta tidigare så var hemma vid halv tio så när jag kom hem så hade D tänt en massa ljus och tappat upp ett bad, den mannen kan läsa mina tankar ibland.
Somnade ganska snabbt därefter och har sovit som en stock inatt.
Ska jobba Lördag,Söndag och Måndag och ledig Tisdag & Onsdag istället för att jobba lörd,sön, ledig mån, jobba tisdag, ledig onsdag och jobba tors + fredag.
På Fredag nästa vecka är det min sista dag på praktiken och jag vet redan nu att jag kommer sakna det fruktansvärt mycket i med jag trivs så himla bra!

Nästa helg vankas det kalas både Lördag & Söndag, på Söndag 12/2 fyller jag 22.
Tycker inte att det är något att fira men alla runt omkring tycker raka motsatsen,
så på Lördagen kommer min familj sen på Söndag kommer svärmor och dem.
Nu på Lördag ska vi hem till D´s mormor & morfar och äta middag,
så jag hinner nästan bara hem och sen ska vi iväg igen.
Igår så var det exakt tre månader kvar tills lillan är beräknad, med andra ord så är det bara 89 dagar kvar <3
Vi längtar mer och mer, till och med Kevin går och pratar om bebis :)

Ska nu göra mig lite thé innan jag ska ner i tvättstugan igen,
vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0