Det var den jackan

Ja som rubriken lyder så var det den jackan! När jag tänker efter så skrattar jag inombords men det var en jacka som var min favorit. Heter man Pernilla och tror att man kan ha samma jacka hela vintern när magen bara blir större så är man fan dum!
Precis när jag skulle gå på spårvagnen så sprack dragkedjan, förbannad blev jag men sen när tanken kom att jag har min röda vinterjacka som är mycket större så blev jag lugnare ganska snabbt. Ni tycker säkert att jag är dum som har trott att jag kunde ha samma jacka och JA ni har rätt det går verkligen inte och det lärde jag mig nu. Haha
Men tror det handlar om att jag kunde ha samma jacka när jag väntade Kevin men då var jag ju inte i nästan v.29!
Men D kommer få sig ett gott skratt och även ni kan jag tänka mig, men detta bjuder jag på ;)

Nu sitter jag i alla fall på bussen på väg hem, fick sluta kl två redan idag bara för att dagen har varit fruktansvärt lugn.
Men på det imorgon bitti igen sen är jag ledig i två dagar och jobbar två så på Fredag kväll är det min sista dag på praktiken :(
Men alla tyckte det var synd att jag ska ha barn i Maj för annars så hade jag fått timanställning där :(
Men ska höra av mig efter mammaledigheten till chefen så ska hon se om där finns något.

Nu blir det hem till mina pågar och sen ska vi hem till familjen Johansson/Jönsson och dem har vi inte träffat på evigheter! :)
Sen blir det att bara ta det lugnt resten av kvällen igår var jag jätte pigg och hade en massa energi när vi kom hem från Tuve igår kväll så jag började städa köket rent & snyggt var det när jag gick och la mig så det ska bli intressant och se hur det ser ut nu! Tror dock inte att det är lika rent och fint som det var imorse när jag åkte hemifrån, men det återstår och se.
Vi hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0