Denna dag

Denna dagen börjar närma sitt slut och det är skönt om jag får säga så,
är ganska trött och ska alldeles strax gå och lägga mig jag också.
Båda grabbarna sover sen ett bra tag tillbaka, den lille grabben somnade sin säng ikväll och han var fruktansvärt bestämd över det så självklart fick han som han ville, han och jag skulle läsa en bok men han låg och läste för mig denna kväll så det var inte långt ifrån jag somna. haha
Men han somnade ganska fort i med han inte har vilat någon middag idag,
det märks verkligen klart och tydligt vilka dagar han har gjort det och tvärtom.
Det tog knappt tio minuter sen däckade han på direkten! *mammas älskling*

Blev ingen promenad idag eftersom vi fick besök av svärmor,
ni kan ju bara gissa hur överlycklig Kevin blev.
Hon var här i någon timme och sen åkte hon hem och då var klockan lite mycket så vi sköt fram promenaden tills imorgon istället, vi åt middag bara jag och Kevin så D fick äta själv när han kom hem.
Ibland så kan man verkligen inte vänta med att äta, speciellt inte jag när jag väl är hungrig så måste jag mer eller mindre äta direkt annars så tappar jag matlusten ganska fort om man säger så.
Men ute har vi varit i alla fall, alla tre åkte till affären och köpte lite Lördagsmys! :)
Så mer eller mindre så kan jag säga att våran dag har varit allmänt lugn och det är jag tacksam över,
har haft lite små "problem" med sammandragningar som kommer och går så ryggen värker och sen att jag var fruktansvärt trött under hela fm + em så därför hade jag önskat innerst inne att Kevin hade vilat middag så hade jag kanske varit piggare ikväll. Men icke!
Men ska som sagt snart också lägga mig och hoppas på att Kevin håller sig ifrån mardrömmar så vi får sova.

- Men hoppas att ni har haft en bra dag, så hörs vi imorgon.
Lägger upp en liten bild från när vi var på Naturhistoriska förra Söndagen. :)



Prinsen stod och kollade in fåglarna. Kanske ska bli fågelåskådare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0