29 Februari

Go'kväll!

Ligger i sängen och ska alldeles strax sova, bägge pågarna sover så ikväll har lillasyster hållit mig sällskap och hon håller igång fortfarande! :)
Märks att det börjar bli lite trångt i magen för hon håller inte igång på samma sett, men en eller en annan spark kan man få. Hihi
Kevin vakna för ett tag sen och var hysteriskt ledsen (igen) vilket inte är så många dagar sen som jag satt uppe med honom till två på natten, men idag så lugnade han sig efter ett tag och kunde somna om igen. Som tur är!
Undrar om det är mardrömmar eller vad det är? För det verkar precis som om han är rädd..

Började som sagt läsa psykologi idag och det känns som om det kommer gå bra, men det återstår och se om jag kommer komma tillbaka efter den klassen har haft praktik för nu läser vi v.9-12 och sen börjar vi igen v.17-18 så sista dagen är den 4 Maj och då har vi prov, men det beror helt och hållet på lillasyster.
Hämtade prinsen vid 15 på dagis och sen startade vi två maskiner tvätt och sen var vi ute på gården tills D kom hem.
Älskade svärmor har varit här ikväll och passat Kevin en stund så vi kunde åka iväg och handla mat m.m så nu har vi fått det gjort, tack svärmor! <3

Imorgon är det min examensdag som gäller och det är ingenting som ska firas har jag bestämt mig för. Det är ju ingenting att fira, eller!?
Sen på Fredag är jag ledig och med andra ord så är Kevin också det, mamma mys!
Nu är vagnen till lillan beställt så förhoppningsvis kommer den nästa vecka, val av färg var svårt var inne på rosa men D fick bestämma helt själv så idag bestämde han sig för en svart/silver,(den på bilden nedanför) tänker mycket på Kevins Emmaljunga som vi har nu och smutsen syns direkt och ja en hel del går inte bort. Så det blev en mörk färg, ett bra val! ;)
Nej nu ska jag sova så man är pigg imorgon, sov så gott med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0