26 Februari

God morgon, god morgon!

Här hemma har vi varit upp lite mer än en timme,
frukost har vi ätit och myst lite i soffan.
Natten har varit hur lugn som helst så med andra ord fick jag verkligen sova,
känner mig fortfarande extremt trött men det går över när man har piggnat till ordentligt.
Kevin sov i sin egna säng fram till halv tre sen kom han in till oss, tycker att han är jätte duktig som har börjat sova i sin egna säng! <3
D jobbar idag också så idag är det bara vi två igen, tycker det är jätte tråkigt när D jobbar på helgerna för det är enda gången som familjen kan passa på att göra något tillsammans,
men sen samtidigt hans behövs på jobbet och extra pengar är ju aldrig fel.
Tycker bara så synd om Kevin som blir så hyteriskt ledsen varje morgon när han vaknar och bara hoppas på att pappa är hemma men det är han inte, då sprutar tårarna hejdlöst och just detta gråtet är bara för att pappa inte är hemma. Undrar om han tycker att hans mor börjar bli tråkig?? ;)
Nej men det är både en mamma&pappagris men nu den senaste tiden så har det bara varit pappa som existerar.

Idag så ska vi banimej ut på en promenad, vet inte riktigt när det blir.
Men tror att jag ska rikta mig in på att vi går runt elva-tolv för det passar perfekt så han kanske kan vila lite middag eftersom han inte gjorde det igår.
Visst egentligen behöver han inte vila middag men i alla fall 30 minuter behöver han,
annars så är em + kvällen inte alls rolig att se fram emot.
Vilar era barn middag?

Nej ska lägga mig på soffan en stund till och ta det lugnt.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0