25 Februari

God morgon.

Kvällen/natten blev inte som jag trodde,
vid tolv när jag skulle gå och lägga mig så vaknade Kevin och bara gallskrek/var ledsen och vågade/vägrade inte somna om. Misstänker att han har haft sin första "riktiga" mardröm så det var bara för mig att gå upp med honom och sätta mig framför tvn med han och kolla på Dora.
Inte förrän vid två inatt så somnade han om och ett bra tag därefter somnade jag själv också om,
så idag är jag ganska seg om man säger så eftersom han sov till tjugo i åtta.
Men nu är vi uppe och ska alldeles strax äta lite frukost!
Sen ska vi gå ut och gå, ska nog gå ner till Jysk och se om dem har påslakan och örngott till lillasysters säng för det vi hade med Nalle Puh var lite för litet så ska se om jag hittar något som passar.
Lite jobbigt när man har köpt täcke och kudde på Ikea så passar inte det som man har köpt på Jysk,
men det är bara att se till och leta så kanske man hittar något skoj ändå! :)
Men först och främst en promenad så vi kommer ut i det fina vädret,
strålande solsken idag och det låter ytterst lite. Den efterlängtade våren är äntligen påväg!!
Vad ska ni göra idag?
Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej.

Jag sydde & klippte bort några cm på ena långsidan på Esters Ikea täcke då passade till de flesta påslakan sen! Ikea har tyvärr inte något standard mått :( Ullared har snygga påslakan till små flickor :) /Kram

2012-02-26 @ 08:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0