24 Februari

Här kommer det ett fruktansvärt sent inlägg,
men har inte haft någon ork eller lust och sitta vid datorn något alls idag inte förrän nu ikväll då.


- Här hemma mår vi bara bra, idag har det varit full rulle mer eller mindre sen vi gick upp.
D åkte iväg en sväng till jobbet imorse för att kolla på en ritning på ett tak som han och några till ska jobba på i helgen, så jag och Kevin åt frukost framför tvn innan det var tid för oss att göra oss i ordning för att sedan bege oss till dagis.
Han har varit på världens BÄSTA humör idag vår prins så mycket beröm har han verkligen fått,
så när jag hade lämnat honom på dagis så gick jag hem en sväng och inväntade D som skulle följa med till barnmorskan idag, så innan vi åkte till Lindome till MVC så var vi iväg och köpte spjälskydd och sen när vi var klara hos bm åkte vi till Ikea och köpte madrass, kudde & täcke + lakan till lillasysters säng så som ni har sett så är den redo här hemma.
Hämtade prinsen vid 14 så gick vi och handlade sen lagade vi mat när vi kom hem,
jag & D hade även köpt en överraskning till Kevin när vi var på Ikea något som han senast sa igår att han ville ha så han blev som sagt överlycklig när han kom hem! :) (han fick ett cirkustält)
Så i detta tältet har vi tillbringat nästan hela vår em/kväll och han fick även för sig att han skulle sova i det. haha

Men däremot spjälsängen har han redan legat i, jag satt och pratade med min mor i telefon och D pratade med en kollega i sin mobil så hör vi hur sängmobilen började spela så jag gick in och kollade jodå där låg han i lillasysters säng och spelade på min Iphone och där tyckte han att han skulle ligga! *gullunge*
Ja jag kan rabbla på ordentligt för där är en massa gulligt & underbart som har hänt idag, men då lär ni somna medans ni läser allt så den fronten hoppar vi nog över.
Som sagt D ska jobba hela helgen så jag & Kevin kommer nog mer eller mindre tillbringa vår tid ute,
imorgon blir det i alla fall en promenad så han kanske somnar i vagnen sen får vi se vad vi ska hitta på för skoj.
Innan i eftermiddags var vi ute i nästan två timmar på gården tillsammans med Micke & Josh.
Så grabbarna var ganska trötta sen när vi skulle gå hem, så som dem håller på dessa två! ;)
Nej nu ska jag också krypa ner i sängen och försöka sova,
men vi hörs säkert imorgon.
Hoppas förresten att ni kan läsa mina uppdateringar bättre nu när jag har ändrat färg på texten.

En sak till! Jag vill gratulera Patricia och Linus till er bedårande lilla flicka och grattis Wilja till lillasyster du kommer bli en bra storasyster! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0