23 Februari

Hej på er!

Som ni ser så är designen fortfarande som den är,
men får försöka se om jag kan hitta någon som kan hjälpa mig.
Men hoppas åtminstonde på att ni kan läsa texten?

Lämnade Kevin på dagis för en timme sen och nu sitter jag vid datorn,
ska alldeles strax gå ner i tvättstuga och fixa maskinerna så allt torkar.
Måste även passa på att städa nu när Kevin inte är hemma,
det är som sagt inte så himla lätt och få någonting gjort direkt när han är hemma
blir mer eller mindre att plocka undan efter honom mellan varven!
Igår var det fruktansvärt om jag ska vara helt ärlig,
det gick inte att lämna honom ensam i en sekund förrän han hitta på bus/hyss,
så tillslut gav jag upp med städandet och sköt fram det tills idag då.
Badrummet tog jag imorse innan jag gick och lämnade honom.

Annars så är vädret så strålande fint, skinade sol och allt. Vad kan man mer begära?
Tror att vi kommer vara ute ett tag sen när jag hämtar honom på dagis,
verkar inte som om dem går ut med dem nu med tanke på att det är så himla blött osv.
Så därför tänkte jag vara ute med honom istället om han nu vill dvs,
igår gick det ju inte alls att vara ute för det regnade i princip hela jäkla dagen!
Igår kväll var det värst när jag skulle gå och handla, det ös regna samtidigt som det blåste och värre blev det.
Nu vill jag verkligen ha vår!! Märkte även det nu när jag lämnade Kevin att allt fler och fler går runt med vårjackor, träffade minst tre-fyra stycker påvägen hem och då är det inte långt ifrån dagis vi bor.
Nej jag lär vänta ett par veckor till, bara värmen kommer igång så är det helt okej.
Måste köpa varsin ny vårjacka till oss alla tre, till lillasyster har jag även kollat till men alla ligger på stl: 62!
Är det någon som vet vart dem har vårjackor för nyfödda?

- Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej.

Jo det var lite svårt att läsa texten men jag lyckades att läsa vårjackor till baby... Name it har jackor fr. st. 56 om du vill ha en jacka, jag hade haft en flecce el. swetshirt jacka de är mjukare! Lycka till med bloggen. /Kram Ulle

2012-02-23 @ 14:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0