21 Februari

Tjolahopp..

Sovmorgon idag med och det är verkligen inte fel,
vakna för en timme sen och frukosten är intagen i alla fall.
Jag har gjort mig i ordning så nu är det bara Kevin kvar fast det kan vänta en stund till
sen beger vi oss mot dagis så prinsen kan få leka av sig några timmar medans han mamma ska iväg och fika med Denise. Den kvinnan är fan uppe tidigt oavsett om hon är ledig eller ej, fem i halv sju hade jag ett sms om vi skulle äta lunch idag efter jag har lämnat Kevin. Ja vem får inte ångest då?
Jo det är självklart jag med tanke på att jag fortfarande låg och sov. haha
Natten har varit hur bra som helst både jag, Kevin & lillasyster har sovit som stockar vilket verkligen behövs,
fast jag trodde aldrig att lillasyster skulle somna med tanke på så som hon höll på igår kväll. ;)

Skulle egentligen ha städat idag, men det kanske jag hinner med senare efter vi har ätit en otroligt tidig lunch eller kanske bättre och säga frukost.
Jag bara känner att även jag behöver komma hemifrån och sen är jag ändå ensam hemma imorgon och på torsdag 9-14 och Fredag är det inte så länge som jag behöver vara hemma med tanke på att jag ska till barnmorskan 11.30.
Sen går det knappt att tänka här hemma i heller för dem håller på att renovera en lägenhet eller vad dem nu gör, men hur som helst så har dem hållt på att borra ända sen i Torsdags från 08-11 sen från 13-15!
Kevin går här hemma och håller för öronen och skriker: SLUTAAAA!!!
Mamma sej sluta .. Jag håller med honom det är jobbigt och värre kommer det bli! *suck*

Nej nu ska jag gå och göra prinsen i ordning, men vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0