20 Februari

Vi mår bara bra, har inte haft en tanke på att uppdatera om jag ska vara helt ärlig. Igår var vi som sagt på Naturhistoriska och det uppskattades av Kevin herregud så glad han var hela tiden och som han sprang runt och tittade på allt! :)
När vi kom hem så påbörjade jag direkt med maten, potatis med kött & sås + en massa grönsaker. *mums*
Prinsen somnade ganska tidigt igår, det tar på krafterna att vara iväg och inte ha vilat nästan ingenting på hela dagen.
Sen var det premiär för BIG BROTHER och självklart satt jag och D och kollade på det, så det ska bli intressant och se hur denna säsongen ser ut! En jäkla blandning om man säger så..

Idag är Kevin ledig och imorgon ska han iväg igen, måste även ändra hans ledighet på Fredag för han får vara där ändå 9-14 eftersom jag ska iväg.
Men idag håller vi på med potträning här hemma sen är det bara att fortsätta.
Det får som sagt ta den tid det tar för man ska aldrig skynda på sina barn, men vi har i alla fall bestämt oss för att försöka till 100% och än så länge tycker jag faktiskt att det går jätte bra. Inte hänt en enda olycka ännu! :)
Ska snart göra i ordning en fruktsallad till oss som vi ska ha till mellis.
Hur är det med er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0