16 Feburari

God morgon, god morgon..

Eller ja här hemma har vi varit uppe sen halv sju,
men inte förrän nu fick jag tid över till att uppdatera lite.
Har nästan precis ätit frukost och prinsen sitter fortfarande och äter sin smörgås vilket han gör framför tvn,
ska lämna honom på dagis om en timme sen hämta honom vid 14 igen.
Tror det är rätt så bra att han hinner vänja sig lite vid dem här tiderna 9-14 med tanke på det är dem tiderna som han kommer ha sen när jag går hemma och då är det både tisdag,onsdag och torsdag!
Så imorgon och på Måndag är han ledig och sen som sagt dessa tre dagarna kommer gälla nästa vecka då,
sen är det lite andra tider igen med tanke på att jag ska börja läsa Psykologi nu den 29 Feburari men det blir inte så jätte många långa dagar så det är ju bara bra. :)

Får se vad jag själv ska hitta på när jag har lämnat prinsen på dagis,
funderar faktiskt på att ta mig ett varmt bad och bara få slappna av.
Ska även tömma diskmaskinen och vika tvätten m.m. så man blir klar med det idag så det inte blir ståendes,
vilket det brukar bli någon enstaka gång. Speciellt när D ska göra något! ;) haha
Nej hör att Kevin pratar i min mobil så vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0