14 Feburari

God morgon, god morgon!


Blir ett snabbt inlägg nu på morgonkvisten innan vi ska bege oss mot dagis,
idag får det bli pulkan dit med tanke på den snön vi har fått under natten.
Det snöade inte så särskilt mycket igår kväll när jag gick och la mig men det måste ha ökat under natten,
så pulkan till dagis med andra ord!
Tror även att det kommer uppskattas något enormt hos Kevin,
fast vem vet? Han kanske väljer vagnen ändå?
Hoppas innerst inne att han inte gör det får då kommer jag vara helt slut innan vi ens har kommit fram..
Hoppas även att bussarna går som dem ska nu också, med tanke på att jag ska in till skolan och skriva två prov.
Måste komma i tid annars så får vi inte komma in! :/

Igår tog vi det bara lugnt, prinsen var fruktansvärt trött när han kom hem från dagis.
Dock så somnade han i sin egna säng igår kväll och inatt vid två tiden vaknade han och ville komma in till oss,
så från 19/19.30-02.00 så sov han i sin egna säng och det är verkligen en fruktansvärt bra början om ni frågar mig! :)
Nej nu ska vi göra oss i ordning för uppdatera mer lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0