13 Februari

Nu är det lugnt igen här hemma,
gud säger jag vilken helg!
Helt slut var jag i Lördags när mamma och dem hade åkt,
igår var jag relativt piggare när gästerna hade åkt.
Vill tacka för alla fina presenter jag har fått uppskattades fruktansvärt mycket! :)
Igår blev en sväng till Ikea efter alla gäster hade åkt,
svärmor var snäll och stannade kvar och passade prinsen.
Köpte en ny sängstomme till Kevin, hans madrass är bara någon månad gammal så nu är det fixat och klart nu är det bara en ny byrå och lite annat smått och gott som ska fixas innan lillasyster kommer.
Ska även fixa en byrå till henne och jag vet redan vilken båda barnen ska ha,
i med Kevins säng är svart så blir det en svart byrå också.

Idag så var det tillbaka till skolan igen och även imorgon,
sen blir det inte förrän den 29 Februari då när jag börjar läsa Psykologi igen.
Sen den 1 Mars så träffar man hela klassen igen för sista gången och sen tar vi examen,
känns skönt att skolan snart är klar men trist att man inte kommer träffa klasskompisarna lika mycket.
Undrar om man kommer fortsätta ha kontakt med vissa eller hur det blir?
Var bara halvdag i skolan idag så när jag kom hem så tog jag mig en promenad ner till k-center/k-gallerian skulle köpa en toning till mitt hår + färgning till fransar/bryn så nu har jag färgat ögonbrynen och fransarna tar jag senare ikväll i samma veva tillsammans med färgningen av håret.
Blev även två nya tröjor till mig själv! :)

Imorgon är det alla hjärtans dag och Kevins "present" är redan fixad
och D´s får jag fixa direkt när jag kommer hem imorgon.
Visst egentligen firar vi det inte direkt, men jag har alltid varit sån som älskar att skämma bort andra
och speciellt mina pågar. :)
Så imorgon är tanken att vi ska ha pizza till middag, skulle vilja laga något i ugnen men i med den har gått i sönder så får vi laga något på spisen tills fastighetsskötaren får tummen ur sitt arsle och komma hit och fixa min ugn! Konstigt nog så fungerar spisen och tydligen brukar det inte göra det?
Men det var ju tur att spisen också hade lagt av för då vet jag verkligen inte vad jag skulle ha gjort..
Nej ska börja med maten, D slutade lite tidigare idag så han är och hämtar Kevin på dagis så slapp jag ge mig ut menade han på. Tack my love!

Vi hörs säkert senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0