10 Februari

God morgon eller vad man ska säga,
här hemma har vi varit vakna sen 6.30.
Trodde faktiskt att jag kunde få sovmorgon till 8 åtminstonde med tanke på att jag ska jobba/praktik från 12-21.30 men där trodde jag verkligen helt och hållet fel!
Men innerst inne så gör det inte så speciellt mycket med tanke på allt det jag har hunnit med hittills,
har fått plockat undan i hela lägenheten inkl. Kevins rum, dammtorkat och städat toaletten.
Dammsuga hinner jag med imorgon bitti innan mor och dem kommer,
om min älskade man inte gör det redan idag när dem kommer hem från jobb och dagis.
Om en timme ungefär ska jag lämna plutt på dagis sen till blomsteraffären och se om dem har någon fin blomgrupp till avdelningen där jag har haft praktik!
Ska inte ta bussen förrän fem i elva så det blir hem en runda och hämta mina saker,
måste även inom Netto och se om dem har någon färdigmat som jag kan ha med mig idag,
hade inte en enda tanke på det igår faktiskt.

Blev överraskad igår när jag pratade med mor min,
hon berättade att även min mormor och morfar ska följa med upp imorgon.
Sen ska min älskade systerson och min stora syster också komma,
saknar min systerson något enormt och nu den 5 Mars fyller han redan 1 år!
Vart har tiden tagit vägen?
Det sjukaste är ju att Kevin blir 3 år den 8 Juli och i Maj månad ska han bli storebror,
ja tiden rinner verkligen iväg.
Nu den 26 Mars så har jag och D varit tillsammans i 4 år och den 26 Juli förlovade i 4 år.
Hmm... Finns inte så mycket mer att säga mer än att vart har tiden tagit vägen?

- Ne nu ska vi göra oss i ordning så vi hörs kanske senare idag.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0