1 Februari

God morgon, god morgon!

Då var det ny månad igen och Feburari dessutom,
idag är det exakt tre månader kvar tills lillan är beräknad och även 11 dagar kvar tills jag fyller 22.
Min födelsedag är inget att se fram emot, man blir ju bara ett år äldre vilket inte är något längre!
Tänkte passa på att uppdatera innan jag ska klä på Kevin sen ska vi bege oss mot dagis,
ska lämna honom ungefär kvart i tio sen ska jag hemom en snabbis och sedan iväg till bussen
idag är det kvällspass som gäller 12-21.30.
Är ledig imorgon och på Fredag men imorgon ska jag tvätta och städa är tanken, sen på Fredag ska jag plugga lite innan jag ska iväg till barnmorskan.
Sen så är det jobb som gäller hela helgen lång!

Fick sovmorgon till åtta idag och det sant verkligen fint,
var så fruktansvärt trött igår kväll och sen min rygg värkte i princip hela dagen.
Lillan håller även igång för fullt på dagarna nu, ibland så kan man nästan tro att hon är arg eller något för hon börjar oftast alltid sparka så fort jag gör något med t.ex. böjer mig ner för att plocka upp något på golvet osv.
Så när jag har rest mig upp igen så lägger hon in värsta sparken! haha
Med prinsen min så är det bara bra, han sitter och tittar på lite barnprogram nu samtidigt som han äter frukost.
Så ska alldeles strax plocka fram kläder till honom och sen göra i ordning två smörgåsar med sallad och skinka som jag kan ha med mig till jobbet,
vi hörs kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0