Varmt bad

God kväll!

Varit hemma någon timme och barnen sover sen lite mer än en timme tillbaka, båda var helt utslagna när vi kom hem och Kevin deckare nästan direkt när vi satte oss i soffan! ❤
Lucian var hur fin som helst som dem andra gångerna, vår prins gömde sig bakom tomteluvan pga allt folk som var där ibland så är han fruktansvärt blyg och det märktes bara nu i med vi var inomhus tror annars att han hade sjungt om dem hade varit ute.
Fast det var en jäkla tur det för det är mega kallt ute.

Jag har precis lagt mig i badet sen blir det en film i med klockan inte är så mycket, men får se vad det blir för något.
Imorgon är det Fredag och sen helg!
Denna helgen ska D jobba på Lördag i alla fall sen Söndag får jag se vad vi ska hitta på, inget inplanerat för min del i alla fall, tror jag och barnen ska baka i alla fall för Kevin ville baka lussebullar och det ska han få göra också! :)
Får se om D även jobbar en stund på Söndag inget som är bestämt helt och hållet ännu..

Men jag hoppas att ni har haft en trevlig Lucia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0