Varmt bad

Kom hem för några timmar sen men började med kvällsmat till barnen nästan direkt när vi kom innanför dörren, idag fick det bli ris, beasås och kyckling och det gick verkligen hem! :)
Jag & D var proppmätta efter all julmat så nu dröjer det ett år till tills nästa gång.

Har som sagt varit hemma hos D's mormor & morfar och ätit julmat + spelare julklapps spelet och vi vann en jäkla massa. Jag vann fyra paket och D & Kevin vann två :)
Det var allt mellan tvål, handdukar, grytlappar och kryddor :)
Barnen var jätte trötta så när vi hade spelat klart så tackade vi för oss sen åkte vi hem, lillan somnade direkt när vi satte henne i bilen men Kevin höll sig vaken hela vägen.. *skönt!*

Imorgon ska vi/jag iväg en snabbis för att köpa pyjamaser till lillan sen mellan 15-17 kommer maten har gjort storhandligen idag!
På Söndag ska vi hem till svärmor & svärfar en sväng och gratulera svärfar och sen på kvällen kommer äntligen min älskade lillasyster Sandra❤
Sen på Måndag är det nyårsafton..

Någon dag ska även barnens morbror och hans tjej komma hit och även deras mormor & morfar.
Men när det vet vi inte ännu :(
Saknar dem alla jätte mycket! ❤
Nej ska duscha sen lägga mig..
Hoppas att ni har haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0