Natti Natti

Haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit med någonting..
Har varit på Bvc med lillan hon är lite röd i halsen och garanterat någon bakterie i magen som orsakar att hon får diarré så fort hon har ätit/druckit välling etc så nu är det mjölkfritt som gäller ett tag framöver.
Ikväll har hon ätit två flaskor med välling! Mammas skrutta❤

Imorgon eftermiddag ska Kevin och hans avdelning ha något sorts julshow på dagis. Ska bli roligt och se! :)
Idag när jag hämtade honom på dagis så hade han gjort en ängel och jag får säga det att det är den finaste ängeln som jag någonsin har sett.. Är så stolt över min prins❤

Har även tagit bort exstionsensen idag och även klippt mig :)

Nej nu ska jag sova, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0