Natti Natti

- ett evigt tjatande men nu är det en dag kvar till julafton.. Ska bli så mysigt när barnen öppnar några av sina julklappar här hemma på måndag morgon, vi ska äta en god frukost tillsammans alla fyra, göra oss i ordning för att sedan bege oss till Gråbo först hem till gammelfarmor sen vid 14-tiden ska vi vara hemma hos svärföräldrarna.
Vi kommer stanna där över natten så vi slipper väcka barnen och sånt. :)

Uppdateringarna är botten, men försöker uppdatera så gott jag kan. Inte så lätt när det är full rulle hela tiden. :)
Barnen somnade strax efter 20 och sover fortfarande, hoppas på en lugnt natt.
Jag själv skulle också behöva sova men där är en bra drama film på tv 4 som heter Stop- loss & den är riktigt bra.
Får se om jag somnar ifrån filmen eller om jag orkar hålla mig vaken. :)

Hämtade ut min nya pyjamas igår och den är så satans skön! Nu slipper jag frysa så mycket som jag gör, älskar leopardmönstret och att den är en rosa långärmad tröja till också. :)
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0