Natti Natti

Nu blev det en sån där sen kväll igen, hatar verkligen när man inte kan sova men förvisso somnade bägge barnen sent.
Igår var vi nere på Kungsmässan och köpte nya pyjamaser till Emilia sen tog vi det bara lugnt, orkar inte göra så mycket just nu vet inte varför.
D kom hem för nån timme sen han var tvungen och jobba :(
Om några timmar vaknar barnen så ska försöka få lite sömn innan dess, går besök av Daniel & Karro så måste till affären och handla strösocker så jag kan göra äpplepaj ska även lägga undan en bit till min kära lillasyster som kommer om en dag!!❤

Just nu snöar det ute men tydligen så får det inte stanna för det ska börja regna om några timmar! :(
Synd om barnen som inte hinner njuta av snön för min del bryr jag mig inte då jag inte är så förtjust i vintern alls.
Lillans hosta är inte alls bra snart en vecka nu och låter den lika hemskt på onsdag ska jag ringa Bvc så dem får lyssna på henne.
Står så mycket om rs så man vet aldrig även om det inte visade något på barnakuten så vet man aldrig
Hoppas att ni mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0