Lucia

Passar på att uppdatera medans maten ska svalna lite sen blir det att lägga på ett litet kål då Kevin ska befinna sig på dagis vid 15.50 ombytt och klar.
Dum som man är så tvättar man håret alldeles för sent för att det ska kunna hinna torka, så hårfönen får åka fram vilket är ytterst sällan som jag använder den.
Kevin sitter och äter medans han kollar på Nicke Nyfiken och Emilia sover så gott, men när jag har gjort mig klar så får jag väcka henne (om hon inte har vaknat själv innan dess) så hon får äta och bytt blöja m.m.
D kom hem för en stund sen så han hoppade direkt in i duschen, uppskattas verkligen att han kom hem tidigare än vad som var tanken från allra första början för då kan vi ta varsin knatte och klä på utan att känna en massa stress.
Lite jobbigt det där med tider om ni frågar mig ;)
Alltid en unge som har bajsat/eller ska och sen är den andra törstig eller den andra hungrig ja ni förstår nog vart jag vill komma någonstans.
- Nej äta upp sen göra mig klar som sagt!
Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0