Hej hej

Hej hej säger Emilia mitt i natten..

Bägge barnen hostar och har sig, är ju jätte skoj (eller inte) att dem hann och vara friska några dagar sen kom nästa sjuka.. Kevin har sin hosta som han alltid har när han är förkyld, rinnande näsa och växtvärk i benen och innan jag fick i honom bricanyl och Alvedon!
Emilia har slemhosta och fler tänder på gång..
Hoppas på att hon somnar snart så jag också kan sova, lovade D att han skulle få sovmorgon för det är längesen han hade det och jag har det i princip varje helg.
Hoppas bara på att Kevin låter han sova för han brukar alltid väcka D på helgerna. Mammas älsklingar nu får ni inte bli sämre för nu är det bara två dagar kvar till julafton❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0