God Natt

Eftersom blogg.se appen har valt ochUlrica sitt egna liv så får jag logga in på bloggen via safari & det är bara så himla osmidigt som det bara går!
Hur som helst idag har vi varit i Gråbo och träffat barnens farmor, farfar och faster sen åkte vi hem till deras gammelfarmor som blev överlycklig som alla andra gånger när hon får träffa barnen. :)
Denna dagen har mer eller mindre bara bestått av en massa fika och det känns det vill jag verkligen lova och inte nog med det så kommer morgondagen mer eller mindre bestå utav samma sak, för imorgon kommer barnens gammelmormor och gammelmorfar hit för att fira D soM fyllde 25 år för någon vecka sen.
Dem var i EgyptenUsama veva som han fyllde år så nu tyckte dem att det var dags för att fira han! Haha ;)
 
Imorgon ska lägenheten storstädas, här ska tvättad, saker som ska ner i förrådet och lite annat smÅtt och gott! Tror jag återkommer med uppdateringar imorgon istället när jag kan sätta mig vid datorn för detta går inte allHs bra med stavningar m.m för hela alltet är M O N G O!!
God Natt & Sov Så Gott Med Er❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0