Ett varmt bad

Bägge barnen sover och jag passar på att ta mig ett varmt bad för sen ska jag hänga upp tvätt, ställa in disk m.m och sen skulle jag tro att det blir en film innan jag sova..
Svärfar har varit här och lagat våran diskmaskin så nu är jag "hel" igen! Haha
Nej men diska för hand går ju bra men ja vad ska jag säga? Man blir rätt så bortskämd om jag säger så..

Har varit och handlat tills imorgon då här ska bakas nötkakor. Har redan gjort kola men lite mer julgodis får vi allt göra! :)
Har även lovat Kevin att vi ska baka pepparkakor i helgen sen ska jag även göra lussekatter. (är tanken i alla fall)
Nix fortsätta och bada sen fixa lite innan jag själv ska sova.

Ha det så bra så hörs vi imorgon ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0