13 December

- Grattis älskade lillasyster/moster Sandra på din 20 års dag, vi älskar dig! <3
 
 
 
Inlägget fick börja med det ovan då min älskade syster fyller år idag,
har redan skrivit ett sms till henne och senare i eftermiddag blir det att jag och barnen ringer facetime till henne.
Jag ska även ringa och gratulera min morfar för även han fyller år idag,
sen vid 16.00 är det luciafirande på dagis och Kevin längtar att få vara tomte igen. :)
5.20 tyckte barnen att vi hade sovit klart jag kände "kom och hjälp mig & dö" nu sitter jag här med en kopp kaffe, en huvudvärk som heter duga medans Kevin äter frukost och Emilia har alldeles precis somnat om.
Om mindre än två timmar så beger vi oss till dagis sen ska jag och Emilia gå ut och gå en sväng sen hem och plocka undan & lite sånt, är tanken i alla fall och sen hur det blir med det de får jag återstå och se, men en dammsugning måste verkligen göras så man asar in en massa stenar utifrån som fastnar i skorna osv och ja det gör väldigt ont och trö på dem..
 
Röksugen är jag också, något fruktansvärt!
Som alla andra gånger när jag har bestämt mig för att sluta röka så slutar jag på direkten,
tog min sista cigg igår kväll vid 22 och varje dag/morgon när jag dricker mitt kaffe så måste jag ha en morgoncigg det är nästan det godaste på hela dagen, men idag är det inte så och det är väldigt frustrerande.
Vet om att man inte ska sluta rätt av, men ibland så får man dumma ideér och just nu är det väldigt dumt.
Men vi får se hur det går idag, hoppas på att jag klarar mig i alla fall. :)

 
Ang. inlägget från igår kväll så nej vi ska inte fira jul tillsammans med D´s familj för barnens farmor undrade om vi inte kunde fira jul nere i Skåne i år med tanke på deras hund är inte så gammal och det blir bara jobbigt för alla, för där finns två hundar sammanlagt på D´s sida och då kan vi inte ha Emilia på golvet så hon tänkte mycket på barnen, men även hundarna.
Sen ja jul i Skåne det känns hur bra som helst för min del men det är D, visst jag förstår han på ett sett men jag tänker inte sitta helt ensamma hemma på julafton så är det bara.
Så det är mycket blandade känslor mot allting och det spelar ingen roll hur man än vänder och vrider på det så är de hur jobbigt som helst, för det är A L L T I D något och då menar jag det.

 
- Nu ville Kevin att jag skulle lägga mig hos honom i soffan, då kanske man kan passa på och halvslumra lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0