Trots

Från Kevins sida så är det bara trots allting handlar om. Skriker så fort han inte får som han vill och det kan pågå i 20-30 minuter, gör allt som han vet om att man inte får göra och mer därtill. Som nu övar vi på och vara utan blöja och han har varit jätte duktig på att säga ifrån tills idag, i fm har det gått hur bra som helst fast nu under em har han ställt sig och kissat överallt och t.o.m gjort behov två på sig. Jag kan inte bli arg på honom men problemet är att han står och as garvar när han väl har gjort det, någon som kan ge tips på hur jag ska göra? Eller man ska bara låta det vara? Är helt slut för det är samma sak varenda dag och det tar verkligen på krafterna, sen att Emilia inte får den närkontakten som hon alltid har fått gör ju saken ännu värre. Men nu när Kevin börjar på dagis och är där på dagarna då ska jag & lillan bara mysa och inget annat.. Annars så har jag städat och nu försöker jag få prinsen till att vila, men får se hur det går för han har en syster som ligger och pratat för fullt i sin säng. Men vi kanske hörs senare..


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej.
Ester hon vägrara vara utan blöja & trotsen känner vi igen...vi har 2 st som är lika trotsiga samtidigt
den ena han säger mer & skriker den lilla blir mera sur & bölar :( "Tjo vad livat det kan va ibland"
Haha det är tur att det är vi som bestämmer :) :)

Kramar till er <3

2012-08-04 @ 09:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0