Penicillin

Kevin kom till att klämma tån i ytterdörren för 10 dagar sen och i Fredags började tån bli röd, svullen och varm så ringde Bvc imorse och fick en tid 15.30 så har varit iväg med honom jodå infektion så nu blir det penicillin för hans del, så tejpa tån så nageln lossnar av sig själv + penicillin.
Dagis hade varit jätte bra idag och jag & Emilia har varit och handlat lite gurka m.m så jag kunde göra kycklingsallad nät barnen vilade, sen köpte jag en ny mössa till Lill skruttan + byxa och tröja i leopardmönster i stl 68.
Gäller att börja fylla 68 garderoben nu så hon har något när hon väl kommer dit, än så länge har hon 62.
Sen när vi kom hem så fick hon mat innan vi hämtade Kevin, annars så har det inte hänt så speciellt mycket.
Blir att gå ut och leka + cykla lite, jag ska till Apoteket också och hämta ut penicillinet.
Nej ska mysa barnen och invänta deras pappa.

- lägger upp en bild på min kycklingsallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0