Överraskningar

Jag är en sådan person som inte är så himla förtjust i överraskningar, men tror nästan att det handlar om att jag ska ha kontroll över allting ja så fult som det låter så är jag ett kontrollfreak samtidigt som jag lider av att ja vad heter det nu igen där man ska dubbelkolla om dörren är låst tiotals ggr, om allt är nedpackat, fråga D om vi har allt med oss ja listan kan bli lååång!
Ni förstår vad jag menar?
Nej men idag så fick jag ett sms av D att jag inte skulle planera in något i em/kväll och direkt fick jag ont i magen, men efter min kära vän Karro ringde och frågade när vi skulle åka till Ullared då förstod jag att det var där överraskningen var. Gissa vem som blev överlycklig?
Barnfri några timmar och lite shopping så ligger jag nu i ett varmt bad med cocosduschtvål som luktar gudomligt! :)
Imorgon är det dagis i med dem hade studiedag idag, så jag & Kevin har städat lägenheten lite.
Återkommer imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0