Natti Natti

Precis lagt mig i sängen efter ett välförtjänt bad visserligen ett väldigt sent sådant men lär somna gott ikväll, vilket jag verkligen behöver.
Var ute med barnen i 3 1/2 timme igår fm/em sen när vi kom hem så åt vi en väldigt tidig middag om man säger så, svärmor kom och lämnade Kevin vill tio tiden igår fm sen hade vi full rulle hela dagen och redan vid sex tiden somnade Kevin, men även Emilia men hon vaknade efter en stund igen.
D var hemma strax efter sex så vi åt kvällsmat tillsammans sen blev det en film, men stackarn somnade så trött han var och det förstår jag verkligen.
Meningen var att vi skulle åka till Liseberg när vi vaknar men det skjuter vi fram tills nästa Söndag om vädret tillåter i stället beger vi oss ner mot Frillesås+ Åsa för att hälsa på riktigt goa vänner!
Ska även besöka stranden för att plocka lite snäckor och kanske doppa fötterna om det inte är för kallt?
Får nog ta med oss badkläder för tror rent ut sagt att Kevin lär vilja bada.
Funderar även på om jag ska bli mörkhårig igen eller behålla det ljusa?
Beslutångest till max! Men det får jag fundera mer på när jag vaknar, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0