Go'kväll

Håller på att natta prinsen nu.
Har varit ute en sväng på gården ni innan ikväll och kört radiostyrd bil, en rolig leksak vill jag lova! ;) haha
Annars så har det inte hänt så mycket idag mer än att jag & prinsessan gick ner till gallerian i fm och köpte kläder till henne som hon ska ha på sig efteråt och kommer bli så himla söt en riktig bakelse. :)
Sen har jag även inhandlat dekorationer m.m till borden så nu är det bara dukar, mat & dryck kvar som ska inhandlas men det fixar vi på Torsdag.
Min älskade svägerska ska komma hit nu någon dag och slinga håret + fixa sina naglar :)
På Fredag kommer min lillasyster och hennes kille upp för att hjälpa mig lite i församlingshemmet så kommer ha fullt upp på Fredag kväll vill jag lova.
Men det kommer bli så fint!
Nej nu ska jag ta mig ett varmt bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0