Emilias dop

Nu är dopet över, vill först och främst återigen tacka alla som ville vara med och fira denna dag tillsammans med oss är oehört tacksam.
Och tack för alla presenter som Emilia fick allt var jätte fint!
Kort och sånt kommer komma upp här på bloggen men när vet jag inte, eftersom jag/vi glömde våran kamera hemma så får jag be dem som tog kort att mejla till oss.
Längtar efter korten Jessica :)
Maten gick åt och det är roligt att alla tyckte om det, så med andra ord så har jag gjort ett bra jobb. haha
Tårta ja det var samma sak denna gången som med Kevins fast värre, en hel STOR tårta som vi inte ens rörde och mer än en halv utav dem största blev över.
Men gott var det!
Nej nu kom D hem så vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0