Älskade barn

Prinsen är hämtad på dagis sen två timmar tillbaka och allting har gått jätte bra, han är hur duktig som helst vår kille.
Nu i snart tre veckors tid så har han ingen blöja längre på dagarna enbart när han ska sova, visst det har hänt/händer olyckor någon enstaka gång men inte varje dag.
Han tycker nog det är fruktansvärt skönt och vara utan, slippa den jäkla blöjan som värmer m.m..
Nej stolta föräldrar är vi verkligen! <3
Vi gick till Netto för och handla lite sen hem och vi hann hem i tid sen öppnade himlen sig och det bara vräkte ner från ingenstans?
Idag ska gossarna äta spaghetti & köttfärssås till middag för min del blir det en shake.
Längtar tills på Måndag för och se hur mycket jag har gått ner på en vecka sen vad midjemåttet ligger på sen när jag ska börja äta igen så blir det absolut INGA kolhydrater!
Denna gången ska jag klara det och det vet jag om att jag gör, när D kommer hem idag från jobbet så ska jag till posten och hämta ut paket till Kevin. Hans nya skor så jag hoppas verkligen att dem passar! *nervös*

Nej ska passa på och vila lite nu när bägge barnen somnade precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0