21 Augusti

Här var det inte mycket och hurra för, eller vad säger ni?
Kevin har varit på dagis idag som alla andra dagar 9-12 sen gick vi hem och svärmor kom en sväng och överraskade oss, kan ni gissa vem som blev glad?
Jo då Kevin blev glad och ville inte att farmor skulle åka hem,
det blev lite kaffe och prat samt mys för Kevins del.
Emilia sover sen snart två timmar tillbaka,
idag är jag inne på min andra dag med shake och gud vilket huvudvärk jag har!!
Tror det beror på att jag inte får i mig något socker,
jag har/var helt fast i energidrickor speciellt dem där monster kunde dricka två sånna om dagen istället för kafrfe.
Men jag behöver verkligen det här, bli av med mitt "sockerberoende" men framför allt gå ner alla extra kilon, vilket är fruktansvärt jobbigt men just dem där två första veckorna är ju värst.
Jag har klarat det innan och ska klara det igen!

Efter vi hade lämnat Kevin på dagis så tog jag och Emilia oss en rask promenad ner till Coop,
skulle köpa sköljmedel och lite annat men istället för att gå till Netto så tog jag Coop så hon kunde sova i vagnen,
men framför allt att jag fick röra på fläsket.
Kändes fruktansvärt skönt när jag kom hem, tanken är att det ska bli en längre promenad ikväll,
ska skaffa mig ett gymkort också men får ta en bit i taget så det inte blir för mycket på en och samma gång.
Tanken är att jag ska gå ner extra kilona först och främst och sen börja bygga upp lite muskler.
Nej nu är lillan vaken, vi hörs säkert senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0