20 Augusti

Go´morgon, go´morgon!

Vaknade strax innan sju utav att Emilia var hungrig och då tyckte även Kevin att det var på tiden att vi också skulle gå upp, men vi låg kvar i sängen en lång stund tills vi gick upp,
Just nu sitter han och äter frukost medans jag passade på att sätta mig här vid datorn och kolla runt lite,blir att göra oss i ordning om en liten stund sen ska tänder borstas sen ska vi bege oss till dagis.
Ångrar verkligen inte att jag valde att ha honom där tre timmar varje dag för han behöver verkligen det,
eftersom han gick där tre dagar i veckan förra terminen.
Både han och jag behöver det här för bägges skull, han får leka och träffa sina kompisar varje dag medans jag får tre timmar över och lägga extra mycket tid på Emilia.
Dagis är kanon med andra ord! :)

Igår så sov jag till halv tolv vilket chockade mig något fruktansvärt i med jag är så van vid att gå upp tidigt varje dag t.o.m på helgerna, men sa till D i Lördags att jag kände att jag behövde sova så länge jag bara kunde och det märktes att jag sov längre än vad jag trodde!
När jag kom upp så pratade vi lite om vad vi skulle hitta på och där fanns ju en hel del förslag från Kevin men även från mig & D, men tills sist bestämde vi oss för att åka och bada i med svärföräldrarna skulle komma senare.
Packade allting sen åkte vi.
Sen kom barnens farmor & farfar på middag då det blev tacos i med det var min sista dag där jag kunde äta vad jag ville och hur mycketn jag bara ville så blev det tårta till efterrätt som blev över sen Emilias dop i Lördags.
Vi fick även sålt Emmaljungan igår så nu är det bara Emilias vagn kvar, men det får ta den tid det tar som tur är så har vi förrådet..
 
Idag så finns där inte något speciellt inplanerat,
ska lämna Kevin som sagt på dagis och sen blir det en promenad för min och Emilias del.
Vet inte om D har planerat in något men tror nästan inte det,
eller jo Kevin ska till tandläkaren 15.20 så D kommer med andra ord sluta tidigare och åka iväg med honom.
Är oehört tacksam att han tar just tandläkaren i med jag har en sån enorm tandläkarskräck och det lär ju inte bli bättre att gå iväg med Kevin om jag ska vara ärlig!
Idag så började även min nya diet som jag ska hålla på med i 6-8 veckor så vi får se hur detta kommer gå,
men jag tänker verkligen inte ge upp denna gången det har jag gett mig fasiken på!

Nu ska vi göra oss i ordning, vad ska ni hitta på idag? :)
 
- En bild på prinsessan i kyrkan sen i Lördags. <3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

Svar: Tack så mycket :)
Pernilla Johansson

2012-10-12 @ 11:14:57
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0