16 Augusti

Som ett av inläggen innan så blev Emilia tre månader idag, mammas stora eller ja rättare sagt lilla tjej.
Men jag kan fortfarande inte förstå att tiden går så himla fort, det är helt sjukt!
Idag så har det inte hänt så vidare värst mycket mer än att jag har handlat klart nästan allting tills på Lördag då vår lilla tjej ska döpas.
Kevin har varit på dagis sen vilade vi i två timmar (behövligt vill jag lova) sen när D kom hem från jobbet så packade vi in oss i bilen och körde en sväng till svärmor & svärfar, på vägen hem blev det donken till middag!
Sista helgen nu som jag får unna mig något på 6-8 veckor för på Måndag börjar mitt nya liv som nyttig för nu jäklar ska kilona rasa..
Imorgon däremot så är där en hel del som ska göras och listan är lång, fixa i lokalen blir inte förrän imorgon när min syster och hennes gubbe kommer upp.
Som tur är så har vi en stor bil så vi får plats med allting på en körning ;) haha
Ska även till dressman med min man för han är den sista personen nu som inte är klar med kläder tills på Lördag.
Även om han inte ska jobba (sjuk) så måste han iväg, hoppas dock att han piggnar till tills på Lördag annars så blir det inte roligt :(
Bägge barnen är förkylda också, men har hört från en massa folk är mer eller mindre så är där jätte många som är förkylda.
Så mina uppdateringar kommer kanske inte vara världens bästa nu under helgen, men ska försöka göra så gott jag kan i alla fall.
Är otroligt bra att man har blogg.se appen på telefonen för då kan man passa på att uppdatera när man sitter i bilen eller något. Haha!
Nej nu ska jag ta och duscha sen krypa ner i sängen, dagis imorgon också sen håller vi helg.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0