Sen kväll

Återigen så blev det en sen kväll för Kevin. Han vill inte sova om kvällarna och helt ärligt så tror jag faktiskt att det beror på att det fortfarande är ljust ute när han ska sova, ändå har vi så mörk rullgardin så hela sovrummet är svart?
Samma visa varje år och förhoppningsvis lär han sig det snart, men nu sover han och jag ligger kvar i sängen och kollar runt lite på nätet.

Idag har vi mer eller mindre bara tagit det lugnt, har varit väldigt trötta.
Han vila middag i en timme och jag duscha/bada under tiden så jag piggna till!
Imorgon är det dagis för hans del och jag själv ska passa på att städa här hemma, sen ska vi ta oss en promenad när jag har hämtat honom på dagis.
Har inte varit ute och promenerat nu på några dagar så det behövs verkligen!!
Hoppas även på att vi får lika fint väder imorgon som vi har haft idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0