Natti Natti

Precis lagt mig i sängen och ska alldeles strax försöka sova.
Kevin somnade tidigt ikväll och sover fortfarande, han har pratat väldigt mycket i sömnen och vaknat en gång pga. nappen. Men som alla andra kvällar så är han så himla duktig!
Är så himla skönt att han alltid har varit så himla duktig med sömnen enda sen han var nyfödd, visst där fanns en period då när han var vaken till 11-12 på kvällarna och sov till 11-12 dagen efter men det är längesen.. :)
Därför är jag extra nyfiken på hur lillasyster kommer bli med tanke på vi var så bortskämda med Kevin, men det återstår och se! ;)

Nu ikväll blev det en varmt bad som sagt för min del när Kevin hade somnat,
brukar inte kunna ligga så länge men ikväll blev det extra länge bara för det.
Duschat håret och det är ju de värsta att somna med fuktigt hår för då kommer jag se ut som en troll imorgon bitti! Haha
Sen fick jag mig ett ryck och tog fram mina papper från förlossningen med Kevin och även från barnmorskan och det var väldigt intressant och läsa, i samma vecka med honom som jag nu är med lillasyster var sf- måttet 2 cm större, men dem fixerade sig i samma vecka dvs. v. 36.
Vikten ska vi inte tala om egentligen med i samma vecka hade jag gått upp 20 kg med Kevin så allt som allt gick jag upp nästan 24 kg med honom och 2 kg nu med lillasyster. Ganska imponerad!

Sen satt jag och kollade i hans album "mina första år" och gud vad tiden har gått fort, alldeles för fort!
Men sen när jag kom till fotoalbumet då kom det en stor klump i magen, vart har dessa snart 3 åren tagit vägen?
Helt sjukt att han har växt så snabbt och snart ska han bli storebror.
Ja det spelar ingen roll om man tar vara på tiden eller inte, man hinner inte med!
Ska dock framkalla fler kort på honom för där är en hel del som fattas men även köpa ett nytt fotoalbum för detta första är snart klar/fullt. Det blir en hel del bilder med andra ord :)

Imorgon är det dagis igen för hans del och jag ska nog bara ta det allmänt lugnt, vet inte vad jag annars ska hitta på? Alla jobbar m.m så det blir att sitta själv i sin ensamhet dem 5 timmarna prinsen är på dagis, MEN på Fredag är han ledig och då ska vi försöka hitta på något skoj! :)
Nu ska jag försöka sova så vi hörs imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0