Mammas älskling

Fjärde kvällen i rad som Kevin somnar i sin egna säng, han går in och lägger sig och väntar på antingen mig eller D men oftast så är det mig! ;)
Han somnade redan tjugo i sju helt utslagen, jag själv låg kvar i nästan en timme och bara tittade på honom.
Han har blivit så stor, han växer så det knakar, han pratar non stop och varje dag så är det nya ord! Sen hans personlighet ska vi verkligen snacka om, den är bara så underbar så det inte är sant! En väldigt bestämd gosse och han är bara VÅÅÅR!
Jag har svårt för att förstå att han blir 3 år nu i Juli, vart har dessa tre åren tagit vägen!!? :(

Idag när vi var på ToysRus så gick jag och kollade lite på leksaker till honom, önskar att vi hade bott i radhus eller villa för då hade jag vetat direkt vad vi skulle köpa till honom i födelsedagspresent. En stor elbil som mer eller mindre såg ut som en polisbil åh Gud där fanns så himla mycket! Hihi
Hur som helst så har vi haft en mysig dag även om vädret inte var det bästa, massa bus & mys.
Lasange till middag och det var så himla gott! Det var t.o.m så att Kevin åt för fulla muggar (vilket är ytterst sällan)
En massa gurka till och då smaka allting toppen, tyckte både jag & prinsen. :)

Imorgon är det dagis som gäller 9-14 och han längtar verkligen, kanske därför han somnade så fort ikväll!? ;)
Jag själv ska städa och få i ordning här hemma, men även passa på att ta mig ett långt varmt bad & bara ta hand om mig själv. Skulle ha gjort det ikväll, men har pratat med min svärfar i över en timme. Svärmor jobbar inatt så henne får jag prata med imorgon :)
D har suttit och spelat ikväll och gör det fortfarande, ska se om han vill se någon film/serie när vi går och lägger oss.
Imorgon är det slut på ledigheten men herregud vilka toppen dagar vi har haft tillsammans! <3
Nej ska kolla klart på Betnér direkt: Del 2 sen krypa i kojs.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0