En vaken mamma

Då var man här igen, bägge pågarna sover och jag är vaken. Börjar bli ganska van om man säger så! ;)
Nej men dum som man är så somnade jag i samma veva som Kevin skulle sova och vaknade upp för ca; en timme sen och var hur pigg som helst?
Fast just nu tar jag mig ett varmt bad och försöker koppla av lite sen ska jag försöka sova igen för det behövs, så man orkar med allting.

Ikväll så har vi bara tagit det lugnt, kollade på Alvin & gänget 3 tillsammans med Kevin innan och den var lika bra som dem två andra tycker jag.
Har även funderat på vad vi ska hitta på imorgon och gör det fortfarande, men inga ideér än så länge.
Det kommer säkert upp något imorgon.
Det enda som jag vet just nu är att vi ska ha tacopaj till middag och det kommer verkligen sitta fint! Det vill jag lova..

Hade inte så mycket och skriva så vi hörs imorgon, tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0