Dagens besök hos bm

- Besöket hos barnmorskan gick jätte bra,
magen hade växt (fruktansvärt skönt) så nu är vi på banan igen.
Hon berättade att magen inte hade växt på dem två senaste besöken berodde på att lillasyster har fixat sig och ligger så pass långt ner och det gör väldigt mycket, men nu behöver vi inte oroa oss.
Alla värden var bra och lillasysters hjärtljud låg på 135 slag/minut,
sist jag var där så hade jag gått ner två kg och idag hade jag gått upp ett kg av dem.
Så sammanlagt har jag gått upp två kg så behöver inte oroa mig för någon kraftig viktuppgång! *SKÖNT*
Har ju pendlat mellan ett- tre kg under hela graviditeten vilket känns fruktansvärt skönt i med jag gick upp så himla mycket med Kevin.
Så efter denna graviditet är det hård träning & inte en massa sött m.m mitt i veckan för nu jäklar i det ska jag gå ner mina 35 övervikts kilon!!

Har även hämtat prinsen på dagis och han hade haft det jätte bra!
Dock hade han frågat sina fröknar hela tiden om jag skulle komma, när jag skulle komma osv.
Han hade varit mer eller mindre "orolig" eller vad man ska säga, vilket inte är likt honom.
Det är klart att han känner på sig att det ska hända något snart, eller så var han bara lite fundersam. Svårt & säga!
Gick till posten och skickade iväg ett paket sen inom Netto & köpte hem glass.
Nu väntar vi bara på att D ska komma hem från jobbet så vi kan äta, sen är planerna att vi ska gå ut & gå.
Är en sak som ska bli ändring på att mer eller mindre varje dag så ska vi ut och gå,
vilket vi egentligen skulle ha gjort för längesen men aldrig blivit av, men nu jäklar!
Sen blir det bara att ta det lugnt resten av kvällen, imorgon är Kevin ledig från dagis i med han var där idag istället så får se vad vi ska hitta på för något skoj! :)

Vi har sluppit snön (peppar,peppar) men vet väldigt många som har fått det.
Hur har ni det?
Gossen min kallar på mig att vi ska leka med bilar så vi hörs säkert senare..

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0