Bedtime

Trodde att jag skulle ha somnat för längesen men där hade jag fel ikväll igen, var så himla trött innan idag så det var t.o.m så att jag somnade på soffan efter vi hade ätit.
Prinsen somnade i alla fall tidigt ikväll, men det var inte så himla konstigt med tanke på han vilar nästan aldrig middag hemma längre så han somnade på två röda ikväll. :)
Idag har vi städat köket jag & prinsen eller ja han hjälpte till en stund sen tröttnade han och helt plötsligt fick han för sig att han skulle diska vilket han fick också men man har att göra efteråt det vill jag lova! Haha
La oss i sängen och mös till Alvin & gänget och jag låg och hoppades på att han kunde sova så att jag själv kunde passa på, men ack tji fick jag.

När D kom hem så hade han köpt pizza så det blev det till middag, en överlycklig Kevin fick det han ville ha till middag idag. :)
Själv så har jag ingen matlust längre så det blev en liten bit (mindre än vad Kevin åt) men just den här känslan med att "lyxa" till det någon enstaka gång mitt i veckan. Men framförallt att jag slapp och planera maten idag, visserligen gjorde jag i ordning köttfärssås innan idag men det var bara för att jag kände för att göra matlådor till D som han kan ha med sig till jobbet?
Visst är jag snäll?
Sen även att Kevin har lite mellis vissa dagar också för då är det bara att koka lite pasta och värma köttfärsen sen att jag inte behöver göra något "stort" varje dag i heller räcker med middagen vi ska äta tillsammans. Fast nu lät jag alldeles för obekväm men hoppas att ni förstår vad jag menar!?

Imorgon är det dagis som gäller för prinsens del, jag ska vila en hel del är tanken i alla fall.
Även plocka undan i v-rummet och dammtorka ta lite då & då, men planerna är att vila så mycket jag bara kan nu.
Sen är det uppehålls väder när jag hämtar prinsen så ska vi vara ute i sandlådan är tanken :)
Nej nu ska jag som sagt försöka sova, så vi höra imorgon.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0