Babbel, babbel

Sitter just nu med en kopp kaffe och bara tar det allmänt lugnt,
om en timme ska jag bege mig till bussen för att sedan åka till barnmorskan.
Prinsen är lämnad på dagis, en maskin med tvätt är igång, plockat undan i lägenheten och lite annat smått och gott har jag hunnit med sen vi vakna imorse.
Som vanligt var Kevin hur glad som helst för att komma till dagis,
han klädde av sig ytterkläderna och sa hej då och sen sprang han raka vägen in till lekrummet för att se vilka kompisar som var där, sedan tillbaka för att säga hej då till mig och yttliggare en puss fick jag.
Kan inget mer än och säga att det värmer något fruktansvärt i hjärtat på en!

Eftersom vi tvätta klädslen till hans vagn igår så gick vi till dagis vilket går hur bra som helst,
men mer eller mindre så är han "lat" denne lille herre.
Han försökte övertala mig att han skulle låna lillasysters vagn men efter många om och men så gav han upp tjatandet och började gå.
Sen tycker jag innerst inne att vi inte behöver ta vagnen till dagis i med vi inte har så långt dit,
men som sagt återigen så är han något fruktansvärt bestämd! haha
Fast det gäller ju även för mig att vara det tillbaka, vilket inte är alltid så lätt alla gånger.

Har funderat länge på en ny design till bloggen, men sen samtidigt är det kanske lika bra och vänta tills lillasyster har kommit. Kanske jag kan hitta någon snäll person som kan hjälpa mig eftersom jag är så himla dålig på det själv? Hmm ..
Nytt utseende ska det bli och som jag skrev så tror jag att det blir sen när lillasyster har kommit.
En kopp kaffe till sen hänga upp tvätten, blir att dammsuga när jag kommer hem för det hinner jag med innan jag ska hämta Kevin igen.
Ha det så bra så hörs vi sen, XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0