Åhh ja den finns kvar

- Som rubriken lyder så har jag banimej min kondis kvar och det märkte jag för en liten stund sen!

Var och hämtade prinsen på dagis och då var det bra väder
så jag bestämde mig för att vi skulle gå ner till Coop och köpa blöjor vilket alltid är skönt,
just det här med att gå det är ju det bästa jag vet och det har jag alltid tyckt.
Kevin var hur duktig som helst och gick från dagis hela vägen ner till Coop sen satte jag honom i vagnen för han blev trött i benen (sa han själv) väl inne på Coop köpte vi blöjor och drickyoughurt vilket han älskar.
När vi gick ner så började det duggregna och min första tanke var ju självklart att det kunde börja regna när vi hade kommit hem, men när vi var vid Elgiganten (för er som känner till Kållered så är det en bra bit och gå)
så öppnade himlen sig så det var bara att öka tempot när jag väl hade fått på regnskyddet på vagnen.
Men det resulterade att jag powerwalka hem vilket jag inte i heller har gjort under hela graviditeten,
snabbt som bara den gick det och vi var hemma på knappt fem minuter!
Kevin är och var torr i med han satt skyddad under regnskyddet men jag var ju blöt om byxorna och jackan ska vi inte tala om! haha
Men som sagt min kondition finns banimej kvar och jag blev inte andfådd eller något så det var skönt och se att graviditeten har försämrat något, med Kevin kunde jag knappt gå upp till affären för då var jag helt slut.

Hur som helst...
Snart är D på väg hem från jobbet så ska börja med maten när han ringer för då är den klar när han kommer innanför dörren, prinsen har haft en bra dag på dagis och jag själv har tvättat och lite sånt smått & gott!
MEN inte dammsugat, vad hände där då?
Jo jag fastna framför den här jäkla datorn vilket nästan aldrig händer, men har jag kanske varit tillräckligt snäll så kanske min kära man tar det sen? ;)
Annars så har vi inte gjort så mycket idag och kommer nog inte göra det i heller skulle jag tro,
blir en lugn och mysig dag (dem timmarna som finns kvar) innan prinsen ska sova.
Ska passa på och lägga mig i badet sen när allting har lugnat sig och så,
får se om jag återkommer mer idag eller så hörs vi imorgon..

XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0