9 April

Pissväder, pissväder, PISSVÄDER!!!
Idag är inte humöret på topp, det regnar och har gjort det hela dagen. Kan man bli deppigare!!?
Vi steg upp halv åtta idag hela familjen åt frukost efter någon timme sen la vi oss på soffan och kollade på BEN 10. En stor favorit hos den lille herren i huset! :)
Åkte till ToysRus och där hittade han en sån där "klocka" som BEN har och jag kan lugnt säga att det finns ingen gladare än han just nu! Hihi
Just nu väntar vi på att lasangen ska bli klar och jag hoppas verkligen att jag kan äta något för det är något som jag har längtat efter, huvudvärken kommer och går fortfarande så får nog ringa min barnmorska imorgon och prata med henne för det blir mer & mer och framförallt värre..

Annars så ska vi inte göra så mycket idag det blir att vara hemma och ta det lugnt, ska plocka undan lite efter vi hat ätit. Tror att Kevin kommer somna tidigt ikväll för han har inte sovit mer än max 15 minuter.
Han har varit jätte duktig och sovit i sin säng tre nätter i rad så vi är riktigt stolta över honom! :)
Nej ska duka m.m så vi hörs när vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0