8 April

Go morgon, go morgon!

Eller ja vi (jag & Kevin) har varit uppe sen halv sju, han tyckte nog att det var D's tur att få sovmorgon.
Tror D var jätte trött för han sover fortfarande och det ska han få göra tills han vaknar är tanken i alla fall, det beror helt och hållet på Kevin om han låter sin pappa sova så länge han vill. :)

Underbart väder idag också så vi får se vad vi ska hitta på idag, kanske åka till Slottsskogen? Får höra med bossen om han har några planer när han vaknar..
Meningen var att vi skulle åka till landet men dem hade fått en hel del snö där nere och vädret skulle inte vara så fint där nere idag, så vi bestämde oss igår för att strunta i det. Är inte så roligt för Kevin att han knappt kan vara ute pga. dåligt väder!
Men något riktigt skoj ska vi göra idag i alla fall, men än så länge vet vi inte vad. :)

Igår var vi som sagt i Gråbo och firade påskafton, men var hemma redan vid fem. Kevin var trött så vi åkte hem så att han skulle få sova i "någorlunda" tid och det kan man lugnt säga att han gjorde, så fort vi hade kört så sten sov han! Haha
När vi kom hem så plockade jag undan lite och sen gick jag ner till Coop och handlade, lämnade bägge pågarna hemma så jag tog mig en promenad med musiken i hörlurarna på högsta volym.. Vilket var hur längesen som helst! Var faktiskt riktigt skönt. :)

Kevin somnade i sin egna säng igår det var andra natten på rad som han gjorde det och han har sovit i den hela nätterna.
Får hoppas på att det sitter i för så utvilad jag är nu på dagarna det var längesen jag var det kan jag meddela!
Visst är det mysigt när han sover bredvid oss, men den gossen kan verkligen ta upp en hel dubbelsäng.. Haha ;)
Men hoppas att ni haft en bra påsk hittills så hörs vi kanske lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0