5 April

Go morgon!

Ser ut som om det blir bra väder idag också, man blir på riktigt bra humör när man vaknar upp och ser att solen skiner.
Eller vad tycker ni?
Kvällen/natten har varit fruktansvärt jobbig jag kunde inte somna när jag hade lagt mig i sängen även om jag var hur trött som helst..
Låg och vred & vände mig gick på toaletten ett x-antal gånger och hela kroppen kändes "konstig" men efter många om och men så kunde jag till slut somna.

Vi har varit vakna ett tag och jag ska alldeles strax välja kläder som Kevin ska ha på sig på dagis idag, dem ska ha påskfirande på dagis så ska även se om jag får "klä" ut honom lite smått.
Annars så ska jag ta med mig lite saker till dagis så brukar barnen vilja klä ut sig när dem ser dem andra barnen.

Måste även berätta hur det går med tandborstningen här hemma och det går hur bra som helst! Visst det är fortfarande lite protester men han borstar dem och han blir hur glad som helst när det är gjort, han har även börjat gå på toaletten om dagarna, som nu på morgonen vill han gärna ha blöja men säger ändå ifrån när han behöver kissa så det gäller att vara snabb med att hjälpa honom sen på eftermiddagarna är han utan blöja helt
och hållet så går han på toaletten. Än så länge kissar han bara på toaletten, men det är en bra början!
Han är hur duktig som helst!! :)

Just nu sitter Kevin och äter frukost så jag tänkte passa på att lägga in en liten uppdatering och sen göra mig i ordning så jag är klar sen när han ska kläs på m.m. Så vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0